۳ اسفند ۱۴۰۱، ۶:۳۸

فرماندار شهرستان بهار اعلام کرد؛

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره دفاع مقدس در شهرستان بهار

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره دفاع مقدس در شهرستان بهار

همدان- فرماندار بهار گفت: اختتامیه جشنواره دفاع مقدس اسفندماه در شهرستان بهار به صورت کشوری و با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح اله نباتی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهار که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد؛ با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره دفاع مقدس اسفندماه در شهرستان بهار به صورت کشوری و با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است تا با نشان دادن فرهنگ ایستادگی، ایثار و مقاومت موجب عزت و عظمت این فرهنگ غنی در شهرستان شویم.

وی با تاکید بر اینکه اثرگذاری جشنواره دفاع مقدس به جریان سازی بودن آن بستگی دارد؛ گفت: باید با استفاده از ایده و فکر همه کمیته‌ها و مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که عمده ترین مسئله است تدابیر و اقدامات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره را به کار ببندیم.

فرماندار بهار با تاکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و صاحبنظران ایثار و مقاومت شهرستان بهار خواستار توجه به بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای، فضاسازی محیطی شد و گفت: از دیگر عوامل برگزاری این جشنواره آن است که در مسیر معرفی ایثار و شهادت و ارائه کار ماندگار با نما و دیگاه جدید در این حوزه قدم برداریم.

نباتی اذعان کرد: میهمانان خارجی قطعاً برای شهرستان در حوزه معرفی و نشان دادن توانمندی شهرستان خیلی موثر خواهند بود، باید همه ظرفیت‌های شهرستان و استان به کار گرفته شود تا این جشنواره برای همه آورده داشته باشد.

کد خبر 5715027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha